مزدوران حکومت اسلامی , از سرکوب مردم بی دفاع احساس افتخار میکنید ؟!


دیروز در محل کارم با یکی از این کارمندان سهمیه ای بسیج برخورد کردم وی که از افکار و نوع نگرش من نسبت به حکومت اسلامی و خامنه ای مطلع بود با یک پوزخندی گفت : دیدی این بچه حزب اللهی ها چطور این بچه سوسولا رو سرجاشون نشوندن . زول زدم توی چشاش . گفتم خیلی افتخار میکنید یک جمعیت بزرگی از مردم آزادیخواه رو که تنها اسلحشون سنگ بود اونهم برای دفاع از خودشون با کلاشینکوف و قناصه ( دراگانوف – اسلحه مخصوص تک تیراندازان ) و انواع اقسام باطوم و چماق و گاز اشکاور و چاقو وقمه و تفنگ ساچمه ای و .... زخمی کردید و به شهادت رسوندید . سریع پرید توی کلام و گفت : شهید !! تو فکر میکنی اینا که کشته شدن شهیدن . گفتم مسلمه که اینا از نظر تو شهید نیستن . شهید از نظر شماها امثال لاجوردی و سعید امامی و عماد مغنیه هست . شما ها کسی رو که برای آزادی و دموکراسی و وطنش کشته بشه رو شهید نمیدونید که . شماها حتی بدون اذن رهبر و مرجع تقلید و امام جمعه مسجدتون اجازه فکر کردن هم ندارید هرچی اونا بگن برای شما ها حجته . به شما ها میگن برید مردمو بزنید و بکشید شما ها هم مثل گرگ های کرسنه به مردم حمله میکنید و حالا هم دارید با افتخار از بشهدات رسوندن مردم صحبت میکنید . بهش گفتم : تو فکر میکنی این مردم نمیتونستن با چماق و چاقو و اسلحه بیان بیرون ؟ میدونی اگه اینکارو کرده بودن الان خیلی از شماها گوشه قبرستون خوابیده بودین فکر میکنی این مردم از اسلحه های شما میترسن ؟ اینا میخواستن به همه دنیا بگن آهای مردم دنیا ما دست خالی اومدیم اعتراض مسالمت آمیز بکنیم نسبت به تقلب در این انتصابات . ما متمدن هستیم ما منطق داریم و حرفامونو از روی منطق میگیم . این حکومت اسلامی حتی تحمل اعتراضات مدنی ما رو نداره . اگه فردا روزی نحوه اعتراضاتمونو تغییر دادیم گله نکنید که چرا از روشهای مسالمت آمیز استفاده نمیکنید . استفاده کردیم و این همه شهید و جانباز و اسیر دادیم . این بابا که اصلا انتظار نداشت من اینطور بهش بپرم ساکت شده بود و سایر همکاران چپ چپ نکاهش میکردن . دیگه تحمل این همه تحقیر رو نداشت سریع از اطاق بیرون رفت و تا آخر وقت اداری توی فکر بود . نمیدونم به چی فکر میکرد ولی هر چی بود با این صحبتهای من یک تلنگری به وجدانش خورده بود و امیدوارم همه این نیروهای سرکوبگر رژیم و طرفداران کودتاچیان از خواب غفلت بیدار شوند و به آغوش باز مردم عدالت طلب و آزادی خواه ایران بازگردند . البته تا دیر نشده !!!!

0 نظرات: