مصریها اگر میخواهید انقلابتان پیروز شود فریب اصلاح طلبانتان را نخورید .


ای مصری ها و الجزایری ها و اردنی ها و ... که در حال قیام هستید از تجربه ما ایرانی ها درس بگیرید و متوجه شوید بزرگترین مانع در مقابل خیزش شما ، دیکتاتور حاکم و نیروهای سرکوبگرش نیستند بلکه آن افراد و گروه هایی هستند که دائما برای شما خط و خطوط قرمز تعیین میکنند و آمالها و آرزوهایتان را در چهار چوب آرمانها و دوران طلایی جمال عبدالناصر و ملک حسین و ... محدود و منحرف مینمایند و هر لحظه که بخواهید ضربات نهایی را بر پیکر پوسیده نظام حاکم وارد کنید شما را به آرامش و خویشتن داری دعوت مینمایند .

ای دوستان انقلابی عرب ( خواه اسلامگرا و خواه لائیک ) بهوش باشید شعار اصلی تمامی گروههای اصلاح طلب این است : فشار از پائین و چانه زنی از بالا !

آیا میدانید معنی این شعار این است که ای مردم شما بروید در خیابانها کتک بخورید و کشته بدهید ولی بفکر انقلاب و تغییر نظام حاکم نباشید ( چرا که ما هم با حکومت ریشه مشترک داریم و اگر آنها بروند ما هم باید برویم ! ) ولی در عوض ما ( اصلاح طلبان ) از این اعتراضات شما برای چانه زنی با حکومت و رسیدن به قدرت استفاده خواهیم کرد و از دیکتاتور وقت خواهیم خواست در هنگام تجاوز به حقوق ملت کمی هم از روان کننده ها استفاده شود تا ملت از این تجاوز کمی هم لذت ببرند !

ای دوستان انقلابی عرب ، بعضی از مفسران سیاسی میگویند انقلاب شما یک انقلاب اسلامی ست . البته این برای من فرقی نمیکند چون من از تمامی انقلابها حمایت میکنم حتی از انقلاب مردم ایران در سال 1357 . ولی بعد از انقلاب خیلی باید مواظب باشید که انقلابتان توسط یک عده سارق و جاهل و قاتل دزدیده نشود وگرنه سرنوشت کنونی ایران در انتظار شما خواهد بود و آنگاه دیگر فرقی نمیکند که اسلام گرا بوده باشید یا سکولار !


0 نظرات: