سردار گوز بهانی : بزودی گشت های گشاد را به جان نوامیس مردم خواهیم انداخت .


فارس نیوز ، سردار احمد روزبهانی ( گوز بهانی ) امروز در حاشیه نشست ضد مردمی در مرکز نظارت استصوابی نیروی انتظامی و در جمع خبرنگاران گفت: طرح روبایش و تجاوز به نوامیس مردم هیچگاه تعطیل نشده و پلیس به وظایف خود در این زمینه عمل می‌کند اما با توجه به آغاز فصل گرما حضور پلیس و گشت‌های گشاد از این پس پررنگ‌تر خواهد شد.

سردار گوز بهانی گفت:برخی فکر می‌کنند که پلیس هیچ اقدامی در زمینه ترویج صیغه شدن و قوادی انجام نمی‌دهد در حالی که این طور نیست و پلیس به وظایف خود در این زمینه با جدیت عمل می‌کند.

این مقام نیروی افتضاحی تصریح کرد: نام گشت گشاد را از روی ماشین‌های پلیس حذف کردیم و این گشت‌ها تحت عنوان پلیس متعه ( صیغه ) فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند.

سردار گوز بهانی گفت: با توجه به آغاز فصل گرما ، مطالبات امت حزب الله در زمینه پیدا کردن زنان صیغه ای افزایش یافته و به همین منظور حضور پلیس در پارک‌ها، جنگل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها، خیابان‌ها برای روبایش نوامیس مردم و تحویل آنها به برادران طلبه و بسیجی و حزب اللهی افزایش خواهد یافت و طرح ترویج صیغه شدن را کمافی‌السابق با قوت اجرا خواهیم کرد.

رئیس پلیس امنیت زنان چادری گفت: از این پس شاهد حضور پررنگ و پرتعداد گشت‌های متعه ( گشاد سابق ) در خیابان‌ها و مراکز عمومی و تفریحی خواهیم بود تا به مطالبات امت حزب الله پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهیم.

وی اظهار داشت: پلیس با دیش‌های ماهواره‌ای که روی بالکن و پشت‌بام‌ها قرار دارند برخورد می‌کند و فرد خاطی بعد از دستگیری به لواطگاه حوزه علیمه قم معرفی خواهد شد.

سردار گوزبهانی تصریح کرد: در بحث پوشش نیز برخوردها، تذکرات پلیس شدت می‌گیرد و افرادی که به صورت تمیز و مرتب و باکلاس در خیابان‌ها ظاهر شوند با برخورد قانونی و مقتدرانه پلیس مواجه خواهند شد.

رئیس پلیس امنیت زنان چادری گفت در بعضی از خودروها رانندگان زن اقدام به کشف حجاب می‌کنند که این اقدام باعث به گناه افتادن امت حزب الله میشود و پلیس ضمن توقیف خودرو ، فرد خاطی را در اختیار طلاب حوزه های علمیه و برادران بسیجی قرار خواهد داد .

این مقام نیروی افتضاحی درباره سگ‌گردانی نیز اظهار داشت: قانونی در مجلس شورای منحوس اسلامی آماده تصویب است که مشکلات قانونی را برای برخورد با سگ‌گردانی مرتفع می‌کند.وی اظهار داشت: سگ‌ها باعث ایجاد حس رقابت در برادران بسیجی و حزب اللهی میشوند که این اتفاق ممکن است باعث ایجاد دعواهای خیابانی و به خطر افتادن بیضه اسلام گردد به همین دلیل ما با سگ گردانی بشدت برخورد خواهیم کرد و سگ ها بعد از دستگیری به پایگاه های بسیج تحویل داده خواهند شد و صاحبان این سگ ها هم علاوه بر جریمه نقدی به لواط گاه حوزه علمیه قم فرستاده خواهند شد .


0 نظرات: