حکومت اسلامی ! تجاوز به زنان بازداشتی را با خواندن صیغه موقت توجیه میکنی , لواط را چه میکنی ؟



امروز داشتم با یکی از همکاران اداره که از طرفداران دو آتشه حکومت اسلامی هست گفتگو میکردم که بحث رسید به نحوه برخورد رژیم با زندانیان کهریزک و اوین و ... و جریان تجاوز به بازداشتیها . این طرف که خیلی علاقه داره بهش بگن حاج آقا ( تازه هنوز حج تمتع هم نرفته ) سریع پرید توی کلامم و گفت : اولا تجاوز نشده اگر هم شده خیلی کم بوده و من مطمئن هستم قبلش حتما خطبه ازدواج موقت بین طرفین قرائت شده و بنابراین یک رابطه شرعی بوده . خیلی عصبانی شدم که این بیشرف داره این کثافت کاری های رژیمو این جوری توجیه میکنه . برای همین بدون رودربایستی جلوی بقیه همکارا بهش گفتم : آخه دیوث زنها رو صیغه موقت کردن مردا رو چیکار کردن که تجاوزشون شرعی بشه ؟ طرف که اصلا انتظار نداشت من بهش بگم دیوث و در مورد لواط هم توجیه خاصی نداشت . گفت : اولا اگه نتونی ثابت کنی که من دیوث هستم باید شلاق بخوری و در ثانی اصلا تجاوزی نبوده و اینها همه شایعه مزدوران آمریکا و انگلیس و .. هست ( اینا تا توی منطق کم میارن سریع همه چی رو از بیخ و بن تکذیب میکن تا خیال خودشون راحت بشه ! ) و در ادامه گفت : منبعد دیگه این شایعات رو توی اداره مطرح نکنید که صحبت کردنش هم شبه گناه داره ( بعد سرشو دور از جون گاو انداخت پایین و رفت توی اطاقش ) بعد من و بقیه همکارا این بحث رو ادامه دادیم و به این نتیجه رسیدم که حکومت اسلامی و طرفدارانش چقدر سست منطق و سفسطه گر هستند و هر واقعه ای را که به نفعشان نباشد میخواهند با هر روشی توجیه کنند . حال بر فرض مثال نیروهای رژیم قبل از تجاوز صیغه موقت هم خوانده باشند آیا یک دختر باکره را میشود بدون اجازه پدرش صیغه کرد ؟ آیا یک پسر یا مرد را میشود صیغه کرد ( راستی برای مردا چه صیغه ای میخوانند ؟ )

0 نظرات: