اگر رژیم , رهبران جنبش سبز را دستگیر کرد این اقدامات را باید انجام دهیم .



قبل از اینکه کودتاچیان بخواهند رهبران جنبش سبز را دستگیر کنند این کارها را باید انجام بدهیم : ( تنها عنوان شدن این طرحها نیز باعث ایجاد رعب و وحشت در کودتاچیان خواهد شد چه برسد به اینکه مردم بخواهند آن را عملی کنند ) :

1- از هم اکنون تمامی کلانتریها و پایگاه های بسیج و پادگانهای سپاه پاسداران اطراف منزلتان را بدقت زیر نظر گرفته و تعداد نگهبانان و برجکها و محل اسلحه خانه ها را شناسایی کنید و نقشه چگونگی ورود و خلع سلاح نگهبانان و رسیدن به اسلحه خانه و.... را در ذهن خود و روی کاغذ طرح کنید .

2- از هم اکنون بمقدار کافی بنزین و سایر مواد آتش زا را برای ساختن کوکتل مولوتوف تهیه کنید .

3- افراد حزب اللهی و بسیجی و حاجی بازاری که در همسایگی و محل شما زندگی میکنند را سریعا شناسایی و ساعات رفت و آمد آنها را یاداشت کنید . ( بعد از دستگیر رهبران جنبش این مزدوران نیز باید توسط مردم دستگیر شوند و .... )

4- در هر ساختمان یکی از انباری ها را خالی کنید تا بعد از دستگیری مزدوران رژیم , ایشان را در آن زندانی وسپس محاکمه و اجرای حکم کنیم .

5 – اقرار های مزدوران دستگیر شده باید بر این سه محور استوار باشد . الف . وابستگی و جاسوسی برای روسیه و چین . ب : اعتراف به تقلب گسترده در انتخابات دهم ریاست جمهوری و قبول کودتای مخملی توسط رژیم . چ : اعتراف به جائر و خائن بودن خامنه ای و برائت جستن از حکومت اسلامی

6- از هم اکنون دوربینهای با کیفیت مطلوب را تهیه کنید ( هم برای تهیه فیلم از جریانات درگیری و هم برای ضبط اقرار مزدوران دستگیر شده )

7- به مقدار کافی طناب کلفت تهیه کنید . هم برای بستن دست مزدوران دستگیر شده و هم برای ساختن طناب دار برای مزدورانی که جنایتشان برای اهالی محل محرز شده است .

8- وقایع بعد از انتخابات نشان داد تظاهرات بصورت متمرکز براحتی توسط رژیم سرکوب میشود پس بهترین نوع تظاهرات , تظاهرات پراکنده و محله ای است وبنابراین از هم اکنون بفکر تهیه گونیهای کنفی و شن و ماسه برای ساختن سنگر محلی باشید

9- صدا و سیما یکی از مکانهایی است که باید به آن حمله شود و بعد از ایجاد تخریب کسترده در تاسیسات فنی و مخابراتی آن , حمله کنندگان باید سریعا محل را ترک کنند تا در محاصره نیروهای سرکوبگر گرفتار نشوند .

10- در اولین ساعات باید به دفاتر روزنامه های کیهان و رسالت و ایران و سایت رجانیوز و خبرگزاری فارس و ایرنا و .. حمله شود و کل ساختمان آن به آتش کشیده شود و مدیران و خبرنگاران شاخص آن توسط مردم دستگیر و برای اعتراف گیری و محاکمه به زندانهای آماده شده در محل برده شوند .

11- بعد از مسلح شدن مردم با سلاحهای به غنیمت گرفته شده از رژیم باید افراد شاخص و تاثیر گذار حکومت را با استفاده از اعدام انقلابی از صحنه خارج کرد ( این کار بشدت باعث تضعیف روحیه کوتاچیان خواهد شد . )

12- سایر موارد و .....

این پیشنهادات توصیه به خشونت نیست ولی میتواند هشداری به رهبران کودتاچیان باشد تا بفهمند ما همچنان آماده جهاد هستیم و از مرگ نیز هیچ ترسی نداریم این گوی و این میدان شما سران جنبش سبز را دستگیر کنید ( ولو برای چند ساعت ) آنوقت خواهید دید یک من ماست چقدر کره دارد !

0 نظرات: