دانشمندان در کروموزومهای احمد خاتمی، ژنهای خیار سالادی پیدا کردند!


بعد از اینکه احمد خاتمی در چند ماه گذشته دچار کسالت شد و چند باری را هم در بیمارستان تحت مداوا بود اما اوضاع جسمی و روحی اش همچنان بحرانی باقی ماند تا اینکه پزشکان تصمیم گرفتند از وی یک سری آزمایشهای پیشرفته را بعمل بیاورند تا شاید علت این بی قراری های وی مشخص شود که یکی از آن آزمایشها تست ژنتیک بود.

دانشمندان بعد از اینکه نتایج آزمایشها را دیدند بشدت دچار بهت و حیرت شدند چراکه این آزمایشها نشان میداد نیمی از ژنهای احمد خاتمی مربوط به ژنهای خیار سالادی ست و یا بعبارت دیگر کروموزومهای خاتمی ترکیبی ست از ژنهای انسانی و گیاهی ( خیار سالادی )

خیار سالادی ، احمد خاتمی ، بادمجون ، کدو ، موز ، دیلدو

البته دانشمندان و مهندسان ژنتیک در مورد این رویداد نادر علمی فرضیه هایی را هم مطرح کرده اند که بدلیل مسائل اخلاقی و ناموسی از انتشار آن خودداری نموده اند، و در این باره هم آکادمی نوبل اعلامیه ای را منتشر کرده است مبنی بر اینکه هر کسی که بتواند جواب این رویداد علمی را پاسخ دهد برنده جایزه نوبل پزشکی سال آینده خواهد شد.

بعد از انتشار اعلامیه آکادمی نوبل بسیاری از تشکلهای اسلامی ایران از جمله خواهران زینب ، بسیج خواهران ، خواهران طلبه و ... دست بکار شدند تا جواب این سوال علمی را بصورت مکتوب و بهمراه عکس تهیه و به آکادمی نوبل ارسال نمایند تا انشاء الله جایزه نوبل پزشکی سال 2012 به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعلق بگیرد.


0 نظرات: