چرا لینکهای ضد وزارت اطلاعات در بالاترین رای نمی آورد ؟

این یک سوال جدی از مدیریت و کاربران بالاترین است . چرا لینکهایی که مستقیما بدنه و چارت سازمانی و ساختار وزارت اطلاعات را به چالش میکشد ده تا رای هم نمی آورد؟ چرا لینک هایی که عکس ماهواره ای از ساختمانها و معاونت های وزارت اطلاعات را نشان میدهد رای نمی آورد ؟ چرا اگر لینک کنیم که ماموران وزارت اطلاعات فلانی را در خیابان ربودند و خانه اش را زیر و رو کردند و در زندان اوین بازجویان وزارت اطلاعات او را شکنجه میکنند تا اقرار کند ، رای نمیآورد ؟ ولی اگر بجای مامور وزارت اطلاعات بنویسیم لباس شخصی ها و بسیجی ها و پاسدارها این کار را کردند رای میآورد ؟
سوال دیگر من از این دوستان این است که : آیا شما فکر میکنید ماموران وزارت اطلاعات در حرامزادگی کمتر از بسیجی ها و پاسدارها و آخوندها هستند ؟ آیا شما فکر میکند ماموران وزارت اطلاعات کمتر از پاسدارها در قاچاق نقش دارند ؟ آیا شما فکر میکنید ماموران وزارت اطلاعات کمتر از بقیه در مصارده زمین های دولتی و موات و موقوفه و بی صاحاب نقش دارند ؟ آیا شما نمیدانید یکی از تفریحات ماموران وزارت اطلاعات رابطه با زنان شوهر دار است ؟ ( فیلم بازجویی از ماموران وزارت اطلاعات مرتبط با قتلهای زنجیره ای را دوباره ببینید )

آیا شما نمیدانید وزارت اطلاعات حاضر است برای رقابت با اطلاعات سپاه و اطلاعات ناجا دست به هر جنایتی بزند تا ثابت کند همچنان ارشد دیگر سازمانهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی است ؟
آیا شما هنوز خیال میکنید وزارت اطلاعات یک مجموعه از نیروهای با افکار و عقاید متفاوت است (لیبرال و اصلاح طلب و مصباح اللهی و سوسیال دموکرات و نهضت آزادی و حرب اللهی و ....) اگر هنوز اینطور است ( که نیست ) پس خاک بر سر آن ماموری که بخاطر امتیازات و منافع ، ( یا ترس ) حاضر نیست به هموطنانش کمک کند و باز در همان مسیر جنایتکاران واجا گام بر میدارد .
من نمیدانم در ذهن شما دوستان که هنوز بین آدم کشان و متجاوزان جمهوری اسلامی فرق میگذارید چه میگذرد ولی این را بشما بگویم جمهوری اسلامی ( و تمام ارکانش ) مثل یک ساختمان کلنگی میمانند که نمیشود بگوییم چون توالتش از آشپزخانه و حمامش سالم تر است پس همه اش را خراب کنیم و توالتش را باقی بگذاریم و ساختمان جدید را طوری بسازیم تا این توالت قدیمی در آن فیکس شود ! و یک حس نوستالژیکی هم به ساکنان ساختمان جدید بدهد !

در خاتمه به آن دسته از دوستان که پست های من را در بالاترین لینک میکنند عرض میکنم اولا دستشان درد نکند در ثانی انتظار نداشته باشند اینگونه پست های من برای آنها بیش از 10 یا 15 امتیاز در بر داشته باشد !

0 نظرات: